Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela grejen faller. Då kan man ju lika gärna lyssna på någon lite när man känner för det. Om det är någon låt man fastnar för.Men skojar dom? Ska jag kolla i Melloappen
Fattar inte om jag ska vara ärlig. Är det typ en grej på Youtube?Jag är så YouTubeavtrubbad att popupkommentarerna inte stör mig
Mina ungar kollar en massa på youtubers react-videor, och visar dem för mig. Så jag är van vid att nån kommenterar nån som kommenterar det man egentligen vill se. Jag säger inte att det är bra, bara att jag är avtrubbadFattar inte om jag ska vara ärlig. Är det typ en grej på Youtube?
Jag skulle blivit tokig.Mina ungar kollar en massa på youtubers react-videor, och visar dem för mig. Så jag är van vid att nån kommenterar nån som kommenterar det man egentligen vill se. Jag säger inte att det är bra, bara att jag är avtrubbad
Jag vill ringa er! Hur gör jag?
- Växeln når du på 08-784 00 00 dygnet runt.
- För att lämna synpunkt eller få information om SVT:s program, kanaler och tjänster 08-784 20 00. De har personlig service 14:00-22:00 förutom stora helgdagar.
Och på Facebook såg jag!Toksågning av konceptet pågår (föga överraskande) även på Twitter så missnöjet lär gå fram till Svt.