Hahaha jaa!Da Da Da Da future
Nånting nånting past
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha jaa!Da Da Da Da future
Nånting nånting past
Inte följt ESC på många år men är det alltså vanligt att de tar in random kändis utan koppling till ESC eller värdlandet? Fatta bara inte i vilket syfte hon var med, förutom promotande av sin nya singel.Hon är ganska känd?
Vad sa Edward nu
Översättning: Han tyckte madonnas nummer var skit
Det är Israel som är värd i år. Säger väl en delInte följt ESC på många år men är det alltså vanligt att de tar in random kändis utan koppling till ESC eller värdlandet? Fatta bara inte i vilket syfte hon var med, förutom promotande av sin nya singel.
Inte följt ESC på många år men är det alltså vanligt att de tar in random kändis utan koppling till ESC eller värdlandet? Fatta bara inte i vilket syfte hon var med, förutom promotande av sin nya singel.
Bar Refaeli? Hon är supermodell.Jag tror min make har lite av en crush på den blonda programledaren
Hänt två gångerInte följt ESC på många år men är det alltså vanligt att de tar in random kändis utan koppling till ESC eller värdlandet? Fatta bara inte i vilket syfte hon var med, förutom promotande av sin nya singel.
Jamen NU KÄNNS DET JU BÄTTRE. Tack mandalakiBar Refaeli? Hon är supermodell.
(Jag har en crush på den andra)
Nej men det var genomgräsligt. Blev helt paff!Alltså jag kan inte smälta hur dåligt Madonnas framförande var.
Han väljer bara i högsta ligan, vettuJamen NU KÄNNS DET JU BÄTTRE. Tack mandalaki
(Jag med!!)
Vad definierar en supermodell? Kan man vara en minimodell?Bar Refaeli? Hon är supermodell.
(Jag har en crush på den andra)
Inte jag hellerAlltså jag kan inte smälta hur dåligt Madonnas framförande var.
Aaaah såklart! Där har du ju faktiskt en viktig poäng!Han väljer bara i högsta ligan, vettu
Det betyder ju bara att han har bra smak!Jamen NU KÄNNS DET JU BÄTTRE. Tack mandalaki
(Jag med!!)
Tänkte inte på det!Det betyder ju bara att han har bra smak!