R
Raderad medlem 6459
Nä alltså dom sögNä de var bra! Problemet var ju bara att man inte fattade vad de sjöng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä alltså dom sögNä de var bra! Problemet var ju bara att man inte fattade vad de sjöng
Jag ser framför mig en väldigt driven person som bara jaaaa och neeeej och ja liksom överröstar ALLTJag blir väldigt engagerad (trots att jag började titta väldigt sent pga var ute ikväll). Men jag tar igen det med att tycka extra mycket på väldigt kort tid istället...
Jo den suger!!!Och kom nu inte och säg att Nord Makedonien är dålig för det ÄR DEN INTE !!
Ja fuck off liksomEn (1) poäng från Rumänien
Haha! Jag är beredd att hålla med. Eller ja, den sög väl inte, men jag minns den inte eftersom den var tråkig.Jo den suger!!!
Ja men ellerhur... whaaaat?? Visst den e väl okej men vinna . Men den ligger ganska långt före så den vinner nogMen North Macedonia????
Men vi är så mycket bättre!! (Min kära man spelar den svenska låten för mig på Spotify nu - den är ju aaaasbra!!!)Ja men ellerhur... whaaaat?? Visst den e väl okej men vinna . Men den ligger ganska långt före så den vinner nog
Men lyssna på den igen! Inte den bästa men helt ok!Vad var så bra med Italien? Jag kommer inte ens ihåg låten.
Nej den va inte detVad var så bra med Italien? Jag kommer inte ens ihåg låten.