Make senseDe sjunger om hur hatet har makten och tomheten kommer krossa Europa och allt det vi älskar. Kastratsången handlar om "allt det jag såg, tårarna rullade ner" och "allt det jag gav, gav jag till dig". Typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Make senseDe sjunger om hur hatet har makten och tomheten kommer krossa Europa och allt det vi älskar. Kastratsången handlar om "allt det jag såg, tårarna rullade ner" och "allt det jag gav, gav jag till dig". Typ.
NorgeDetta inlägg är nummer ett på top posts just nu på tumblr under #eurovision:
Visa bifogad fil 29922
Och jag undrar ... vilket land är detta?
För rent estetiskt utan att lyssna på musiken diggar jag detta
Nästa inlägg handlade om exakt samma låt och det stod "if your friends dont get together to summon old norse gods on live tv then whats the point"Detta inlägg är nummer ett på top posts just nu på tumblr under #eurovision:
Visa bifogad fil 29922
Och jag undrar ... vilket land är detta?
För rent estetiskt utan att lyssna på musiken diggar jag detta
Ah. Förklarar de gamla norska gudarnaNorge
Ja den spelas på radioAlltså jag gillade Estland, men den känns galet bekant fast jag inte tittat på semifinalerna. Har den gått på radio?
Vitrysslands var bara hemsk.
Beror väl på vilken kanal man lyssnar på? Jag har bara hört den på tvJa den spelas på radio
Var väldigt "inspired by Avicii" skulle jag säga... Mer än en ton som kunde kopplas dit (och jag lyssnar inte på radio).Alltså jag gillade Estland, men den känns galet bekant fast jag inte tittat på semifinalerna. Har den gått på radio?
Vitrysslands var bara hemsk.
Du har lärt dig stava Azerbajdzjan!Kluven till Azerbajdzjan. Ganska ok på scenen men när jag hörde den i bilen förut kände jag inte ens igen den och bara hatade den.
Ja asså visserligen. Men @Viva undrade ju om den gått på radio och det har den.Beror väl på vilken kanal man lyssnar på? Jag har bara hört den på tv
Måste vara därifrån då fast jag knappt lyssnar på radio. Påminner den om någon annan låt skulle det varit ett plagiat rakt av.Ja den spelas på radio
Var väldigt "inspired by Avicii" skulle jag säga... Mer än en ton som kunde kopplas dit (och jag lyssnar inte på radio).