Jaa jag hoppas Israel vinner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som att tro att alla rumäner är tiggare ...
Håller verkligen med.Israel är så dåligt att det kryper i mig. Tack och lov håller dottern med mig.
Jag vet att det låter illa. Men det är nåt med män som känns arga som får det att krypa i mig. Och ja, vad gäller ungrare generellt har jag helt klart uppfattningen att de har en rätt taskig människosyn.
Gillar Israel!
Och @Hyacinth : Jag är ganska övertygad om att de danska vikingarna är mjukisar liksom de flesta danska män .
Men sången handlar ju om att lägga ner vapnen och våga vara först att välja en annan väg.Jag tror alla ungrare är nazister och rasister. Så de går bort av samma skäl som Danmark. Olustkänslan. Jag klarar inte arga män.
Bulgarien är jag så kluven till. Jag tror den kommer att gå jättebra men är inte säker på att jag gillar det.
Och jag fattar fortfarande inte I love beyond the bones.
Fattar inte heller "love beyond the bones".
Att det inte heter worldvision, utan eurovision - dvs borde vara för europeiska länder bara. Som det var förut.
Men sången handlar ju om att lägga ner vapnen och våga vara först att välja en annan väg.
Men de marscherar...
Asbra! Men jag tycker det är läskigt. Antagligen formad av mina tonår. Jag tycker i och för sig att hejaklackar är läskiga också.