Eurovision Song Contest 2018 - FINALEN!

Jag tycker samma som senast. Det blir för rörigt med alla ljud och så hon gör. Jag kan inte koncentrera mig på låten.

Jag vet att det låter illa. Men det är nåt med män som känns arga som får det att krypa i mig. Och ja, vad gäller ungrare generellt har jag helt klart uppfattningen att de har en rätt taskig människosyn.

För min del får du ju tycka vad du vill men jag blir förvånad över sådan fördomsfullhet.

Att det inte heter worldvision, utan eurovision - dvs borde vara för europeiska länder bara. Som det var förut.

Det har aldrig varit en tävling för europeiska länder bara. Det är en tävling för medlemmar i EBU. Israel, Azerbadjan, Armenien och Georgien har varit med massor med gånger. Algeriet, Jordanien, Libyen, Egypten, Tunisien och Marocko skulle kunna vara med om de ville.

Alltså jag är en countryfan så jag är rätt nöj med Nederländernas Waylon :D! Min toppar hittills är:
Österrike
Tjeckien
Sverige
Nederländerna

Liknande trådar

Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 869
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 098
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar