Eurovision Song Contest 2018 - FINALEN!

Att det inte heter worldvision, utan eurovision - dvs borde vara för europeiska länder bara. Som det var förut.

ESC är inte för europeiska länder, ESC är för medlemmar i EBU. Som det alltid varit. (Och jag antar att beslutet att låta Australien vara med var ett beslut som fattades just av medlemmarna, mer eller mindre direkt åtminstone.)

Jag tror alla ungrare är nazister och rasister. Så de går bort av samma skäl som Danmark. Olustkänslan. Jag klarar inte arga män.

Om du kollade Danmarks nummer så ja!

Partner är musiker och det närmaste vi kommer på hens musik är Ungerns bidrag (vilket iofs även är mer min civila musiksmak normalt) så jag ska nog mest vara tacksam över att inte jag blir dumpad. Melodifestivaltiden är varje år en prövning för vårt förhållande :love:;).

Liknande trådar

Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 870
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 098
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar