Eurovision Song Contest 2015 - semifinalerna

Rangordnar bidragen efter mitt tycke efterhand:

1. Moldavien
2. Armenien
3. Belgien

Än så länge placering efter startnummer alltså :D

Loïc är klädd i svart kostym, de fem bakgrundsdansarna i vitt, bakgrunden är vit och det ändras i mönster i svart- Svart/vit tema verkar det vara alltså. Tycker det är intressant rytm ;) i det här bidraget.

Belgien är favorit hittills, han sjöng helt ok och låt inte och svajade konstant. Intressant låt dessutom. De andra två har jag redan glömt.

Nederländerna:

Låt som försvinner lite i mängden, men ganska trevligt och hon sjunger åtminstone inte falskt och skriker inte okontrollerat som vissa andra i tävlingen.

Trijntje står rakt upp o ner på en avskalad scenen och sjunger. Tycker det blir rätt tråkigt faktiskt...Fyra bakgrundsdansare som inte rör sig så mycket, samtliga på scenen är klädda i svart

Nederländerna får smyga in som tvåa, inte för att den var superspännande utan mer med tanke på motståndet...

1. Moldavien
2. Nederländerna
3. Armenien
4. Belgien

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 960
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 888
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 108
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka