Eurovision Song Contest 2015 - semifinalerna

Jag har inte hört något annat nummer än Finlands men ska kolla i år för deras år. Jag gillar inte punk men älskar att Eurovision kan vara en plattform för budskap, och ska jag vara ärlig så är jag inte särskilt förtjust i någon annat musikstil som brukar representeras heller. :D

Rekommenderar f ö att kolla teckenspråkstolkat! :banana:

Konchita är ansvarig för Green Room, programledarna är 3 till antalet (alla kvinnor). Programledarna har nu startat programmet. Först ut är Moldavien.

Har inte heller hört bidragen, började kolla på ett inför program. Men det var för mycket prat, ville ju bara höra bidragen!

Moldavien håller kvar "polistemat" från musikvideon med lättklädda poliser, både kvinnliga och manliga, på scen

Är det här en polis-strippshow? Har potential men lite halvdålig koreografi, låten är ganska intetsägande men åtminstone inte bland de tråkigaste.

Moldavien: Visst kan dansarnas klädsel diskuteras men låten står jag ändå ut med. (Och satan vilken snygg kropp den kvinnliga dansaren har!)

Scenen och allt går i lila, ett träd på skärmen i bakgrunden, rökmaskinen har fixat rök/dimma på marken. De sjunger ok men tycker det blir lite väl finstämt (tråkigt), händer inte så mycket...

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 960
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 888
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 108
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info

Hästrelaterat