Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rökmaskin, flashande ljus i vitt, guldaktig bakgrund, sångaren står längst fram och sjunger med resten av bandet lite i bakgrunden.
Får MYCKET applåder av publiken som verkar gilla den
Mitt betyg till Conchita efter första svängen i green room är MVG! (Ja jag är gammal, jag skiter i vilka betyg man har nu förtiden, är det bokstäver eller, bryr mig inte ens)
Hon är sådär lagom trevlig utan att bli jobbig på olika sätt som de kan bli ibland när de intervjuar artisterna.
Jag tycker Conchita är jättebra men att hen såg läskigt smal ut(även om man bortser från den uppenbara korsetten). Vet iofs inte om det var likadant förra året.
Vad gäller Grekland så har jag svårt för ballader och den här glömmer jag redan medan hon sjunger(vilket hon lyckligtvis gör bra).
Maria-Eleni är klädd i silvrig paljettklänning och hon står still och sjunger, en man sitter och spelar på en vit flygel, scenen är upplyst i blått med vita ledljus i en cirkel i bakgrunden. De vita ljusen exploderar då och då i takt med musiken. Hon sjunger faktiskt riktigt bra. Publiken jublar när hon tar i och sjunger dom höga tonerna .
Alltså jag hade inte höga förhoppningar på Finland men fasen vad gött det var! Lät ungefär som mina tonårsidoler
Någon som kan finska som har lust att tala om vad de sjunger om?
Hundavel & Ras Fast om fler än 10% får excellent döms det kanske för snällt istället? Kanske folk förväntar sig för mycket när de ställer sin hund? Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.