Eurovision Song Contest 2014

Moldavien är jag kluven till. Tycker hon har fantastisk röst och den lyfter verkligen låten, men låten i sig är inte super.

Fan missade Sanna. Vad hade hon på sig? Hennes stil brukar vara katastrof men nu har jag lånat ut en del fint till hennes stylist så känner mig nyfiken!

Härligt! Och på fötterna?!
Känner att jag lägger fokus på viktigheter här ;)
Det tänkte jag inte på. Letar bilder men den bästa jag hittar klipper precis vid anklarna.

sannascen333.jpg

Härligt! Och på fötterna?!
Känner att jag lägger fokus på viktigheter här ;)
Här är lite om klänningen, från Expressen:
Det var en sensuell och elegantSanna Nielsen som klev upp på scenen för ett andra repetitionstillfälle i går. Det var också första gången som sångerskan visade upp sig i tävlingsklänningen; ett svart fodral med både spets- och sten- detaljer. 3 000 stenar av Swarovski och hematit får sångerskan att gnistra som en diamant när hon sjunger "Undo".

Klänningen är designad avCamilla Thulin och uppsydd av skräddaren Thomas Nordin.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
18 958
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 391
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 679
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 557
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar