Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite dålig tillväxt här men om jag hejjar på det där långa svarta ensamma strået som brukar komma på kinden kanske den tar med sig några kompisar!!Låten och framträdandet är superbra. Dessutom är Conchita sjukt snygg! Kanske ska vi alla satsa på skägg till hösten?!
vem var det som kommenterade det? måste missat."Time to shave" Puckad kommentar, även om den säkert inte var menad att låta så.
Var det Litauens utdelare tro... Stod med en rakhyvel :/vem var det som kommenterade det? måste missat.
Fantastiskt bra och snygg produktion! Kul att österrike vann, även om jag hade armenien som favorit. Rise like a phoenix är seg som tuggummi att lyssna på, jag har redan tröttnat på låten men GREJJEN att conchita vann, fick all kärlek av europa är STORT!
Eller hur att det är bond-tema över låten! Och jag avskyr bondfilmer! Men jag gillar conchita och buskapet, och europa just nu!Rise like a phoenix låter i stort sätt som de flesta Bond-låtarna (så det kanske är därför du upplever den som seg, du har hört den förr med annan text? )
Annars så håller jag med om vinsten i sig, det är himla fint!
Jag känner historiens vingar....
Så historiskt är det väl inte? Dana International från Israel vann ju 1998.
Och vad då bua åt Ryssland? Jag förstår varför, men buar de åt kompisröstandet så ska vi och alla andra nog rannsaka oss själva lite och sluta ge högsta poäng åt våra grannländer.
Så historiskt är det väl inte? Dana International från Israel vann ju 1998.