JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Europaeliten gör upp om medaljerna i Göteborg
Moderator
Hästnyheter
EM-Silverlaget i hästhoppning, inklusive Europamästaren Peder Fredricson, återvänder till Göteborg i februari för Gothenburg Horse Show...
Hästnyheter
Det stora målet för de svenska ryttarna har varit Göteborg Horse Show och Young Rider-finalen i Scandinavium. Men i Göteborg blev de...
Hästnyheter
Världscuphoppningen i Göteborg blev en svensksuccé.
Henrik von Eckermann försvarade sin titel från i fjol i storslagen stil.
Samtidigt...
Hästnyheter
Den svenska dressyreliten kommer till Scandinavium och Göteborg Horse Show och ska försöka utmana världsstjärnor som Isabell Werth.
–...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Lagt mig efter en lång natt på jobbet. Åkte och vattnade hästarna på vägen hem så slipper jag tänka mer på det idag. Tagit min medicin...
Mia_R
1 minut sedan
Svar: 1 855
Visningar: 61 463
Allmänt
Sevärdheter västsverige?
Tjatter Förvånad att ingen nämnt Bohus fästning från 1300-talet som ligger i Kungälv (2 mil norr om Göteborg) och sedan har du även Marstrand...
Mia_R
6 minuter sedan
Uppfödning Portugal
Avel Oj. Att hon reser sig mot dig är långt över vad jag skulle acceptera. Om det hände mer än en gång hade jag sålt. Det kan låta hårt, men...
Krystalline
4 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 357
Avel
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Också ett bevis på att hästfolk inte tar till sig forskning (menar inte dig nu, utan mer generellt och mer att man får den sortens råd)...
Blyger
15 minuter sedan
Svar: 472
Visningar: 23 202
Grenar