JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Europaeliten gör upp om medaljerna i Göteborg
Moderator
Hästnyheter
EM-Silverlaget i hästhoppning, inklusive Europamästaren Peder Fredricson, återvänder till Göteborg i februari för Gothenburg Horse Show...
Hästnyheter
Det stora målet för de svenska ryttarna har varit Göteborg Horse Show och Young Rider-finalen i Scandinavium. Men i Göteborg blev de...
Hästnyheter
Världscuphoppningen i Göteborg blev en svensksuccé.
Henrik von Eckermann försvarade sin titel från i fjol i storslagen stil.
Samtidigt...
Hästnyheter
Den svenska dressyreliten kommer till Scandinavium och Göteborg Horse Show och ska försöka utmana världsstjärnor som Isabell Werth.
–...
Valp 2025
Övr. Hund Oskar har ett låångt spritnamn. Inte ens i närheten likt
En tidigare hund hette That's it. Kallades Knatten. Flip a coin lyssnade till...
tanten
24 minuter sedan
Svar: 718
Visningar: 48 810
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 595
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 574
Djur
Bygga muskler på ung häst
Ridning Variera ridning med tömkörning. Då får hästen möjlighet att gymnastisera sin kropp utan att behöva balansera upp en ryttare.
Jag brukar...
Görel
14 minuter sedan
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Vad gäller Filkes Red Fury så har jag sett honom på tävling, lätt fälttävlan, och där visade han upp ett väldigt trevligt temperament...
Görel
17 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 954
Avel
Bekymmer bomlös sadel
Utrustning En bomlös sadel behöver provas ut precis som en sadel med bom. Man tittar ju då på hur sadeln passar när hästen står still och när...
animalasia
26 minuter sedan