PannbenAlltså jag skulle inte palla spela fotboll. Tänk att ha sprungit runt i 90+ minuter och vara ett par minuter från vinst, och sedan måste man förbereda sig för möjligtvis 30 min till. Fyyyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PannbenAlltså jag skulle inte palla spela fotboll. Tänk att ha sprungit runt i 90+ minuter och vara ett par minuter från vinst, och sedan måste man förbereda sig för möjligtvis 30 min till. Fyyyy.
Får Mbappe ta för stor plats? Han brukade väl inte vara lagkapten och är kanske i divigaste laget=sämre lagkänsla?Holland har seglat upp som en dark horse. Iofs var väl inte motståndet det bästa men ingen av de andra storlagen, Spanien möjligtvis undantaget, har imponerat så här långt. Jag är särskilt besviken på Frankrike. Med den talang de har borde de ha gjort mer än två mål varav den ena var ett självmål och det andra en straff.
England är alltid England och Tyskland, nja.
Håller på Österrike så de kommer förlora![]()
Håller med. Och gråter lite över att Tyskland är ute.Tycker det var lite synd att Spanien och Tyskland möttes så tidigt, känns som att det lika gärna kunde ha varit en final.
Han ska tydligen döma lika illa i PL. Konstigt att han får fortsätta på den nivån.Håller med. Och gråter lite över att Tyskland är ute.![]()
Inte så imponerad av domarinsatsen heller faktiskt. Handssituationen borde absolut ha kollats på och jag kan tycka det är onödigt att dela ut 16 gula kort när båda lagen spelar lika tufft, så fult var det liksom inte. Är ju kul om det går att få ihop ett fullt lag till semifinalen liksom, så inte hälften är avstängda…
Jag kan tycka att domaren var väldigt Tysklandsvänlig och tycker att det var upplivande att Spanien kunde stå emot alla de 12 spelarna på andra sidan.Håller med. Och gråter lite över att Tyskland är ute.
Inte så imponerad av domarinsatsen heller faktiskt. Handssituationen borde absolut ha kollats på och jag kan tycka det är onödigt att dela ut 16 gula kort när båda lagen spelar lika tufft, så fult var det liksom inte. Är ju kul om det går att få ihop ett fullt lag till semifinalen liksom, så inte hälften är avstängda…
Tror jag inte, Frankrike är ett rätt stjärnspäckat lag, även på bänken. Men deras förre målvakt Lloris har ju varit kapten sen typ 2010(?) så det är klart det blir en omställning när någon ny, ung ska ta över den rollen. Det är ju inte helt enkelt att ”bara göra”.Får Mbappe ta för stor plats? Han brukade väl inte vara lagkapten och är kanske i divigaste laget=sämre lagkänsla?
Håller du på Spanien?Jag kan tycka att domaren var väldigt Tysklandsvänlig och tycker att det var upplivande att Spanien kunde stå emot alla de 12 spelarna på andra sidan.
Var inte Griezmann kapten innan Mbappe?Tror jag inte, Frankrike är ett rätt stjärnspäckat lag, även på bänken. Men deras förre målvakt Lloris har ju varit kapten sen typ 2010(?) så det är klart det blir en omställning när någon ny, ung ska ta över den rollen. Det är ju inte helt enkelt att ”bara göra”.
Lär bli lite samma i Tyskland den dagen Neuer ger sig, trots att han ”bara” varit kapten sen 2016, men han har varit en fantastiskt bra sådan och det finns nog inte riktigt nån självklar ersättare som laget ser ut nu.
Nej, Mbappé tog över efter Lloris. Griezmann har bara varit kapten enstaka matcher i egenskap av vice kapten.Var inte Griezmann kapten innan Mbappe?
Håller med. Men hejar ännu på NederländernaTycker det var lite synd att Spanien och Tyskland möttes så tidigt, känns som att det lika gärna kunde ha varit en final.
AhaNej, Mbappé tog över efter Lloris. Griezmann har bara varit kapten enstaka matcher i egenskap av vice kapten.