Tråkiga matcher idag. Ingenting som lockar. Det får bli det bästa av de sämsta, Belgien-Ukraina. Tycker det är dags att gruppspelet ska ta slut.
 
1719681614591.png
 
England idag tror jag, jag hejar på. Alltid roligt att höra de engelska kommentatorerna. De försöker vara lite neutrala och inte hoppas för mycket, men ändå kan de inte låta bli. Just nu hypar dom Kobbie Mainoo. Den yngsta spelaren i Englands lag. Innan EM var det Jude Bellingham.

Gillar att Southgate inte är rädd för att spela unga och relativt oerfarna spelare.
 
England idag tror jag, jag hejar på. Alltid roligt att höra de engelska kommentatorerna. De försöker vara lite neutrala och inte hoppas för mycket, men ändå kan de inte låta bli. Just nu hypar dom Kobbie Mainoo. Den yngsta spelaren i Englands lag. Innan EM var det Jude Bellingham.

Gillar att Southgate inte är rädd för att spela unga och relativt oerfarna spelare.

Jag som blivit indragen i Chelsea via damlaget har förstått att många där vill se mer av Cole Palmer!
 
Alltså jag skulle inte palla spela fotboll. Tänk att ha sprungit runt i 90+ minuter och vara ett par minuter från vinst, och sedan måste man förbereda sig för möjligtvis 30 min till. Fyyyy.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp