Men verkligen. Jag hade skämts ihjäl om det var min unge men nånting säger mig att det fanns en hetsande förälder med i bilden som ville få in ubgen på plan.
Fullkomligt övertygad. Rimligen blir ansvarig vuxen också avstängd på livstid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men verkligen. Jag hade skämts ihjäl om det var min unge men nånting säger mig att det fanns en hetsande förälder med i bilden som ville få in ubgen på plan.
Vi kör två TV-apparater, störst med ljud på Tyskland-SchweizHmm, Tyskland-Schweiz eller Skottland-Ungern i direktsändning?
Vi kör två TV-apparater, störst med ljud på Tyskland-Schweiz![]()
Heja Skottland! Vinn nu för fan. Annars har jag 1 krona mindre till pizza..
minns inte men tror 1.74Vilka odds fick du?
minns inte men tror 1.74
Det blev ju förlust… pizzan minskar..Så då kan du äta för 2,75 kr (eller tänker jag helt fel?) jag och matte är inte vänner, det finns en orsak till att gud, eller någon, uppfann miniräknaren.
England idag tror jag, jag hejar på. Alltid roligt att höra de engelska kommentatorerna. De försöker vara lite neutrala och inte hoppas för mycket, men ändå kan de inte låta bli. Just nu hypar dom Kobbie Mainoo. Den yngsta spelaren i Englands lag. Innan EM var det Jude Bellingham.
Gillar att Southgate inte är rädd för att spela unga och relativt oerfarna spelare.
Jag hade 8.95 kr på mitt spelkonto, dvs mina pizzapengar. Jag spelade 1 kr på england. Det blir mindre o mindre pizza..