Jag hejar på Nederländerna, det är ju mitt lag. Men det kan vara svårt mot England... Inte för att England är så bra utan det känns lite "räkmackevarning" på de där...som det även gjorde med Frankrike som förvisso åkte ut.
 
Jag hejar på Nederländerna, det är ju mitt lag. Men det kan vara svårt mot England... Inte för att England är så bra utan det känns lite "räkmackevarning" på de där...som det även gjorde med Frankrike som förvisso åkte ut.

Iofs så är Spanien ett bättre lag (och Frankrike var ett sämre lag det här mästerskapet) än England och Nederländerna har gjort ett bättre Euro än England allmänt. Men matchen ska ju spelas också. Hejar på England så då kommer de med största sannolikhet förlora :D
 
:nailbiting: Nu sparkar de igång. Man får lite gåshud när fansen sjunger nationalsången, även om jag inte är nationalistisk.
 
Vet fortfarande inte vem jag ska heja på. Spanien har ju varit bättre turneringen igenom. Medan England har haft en hästsko med sig. Men man vet aldrig.

Napoleon sa ju att han föredrog en lyckosam general framför en skicklig.
 
Vet fortfarande inte vem jag ska heja på. Spanien har ju varit bättre turneringen igenom. Medan England har haft en hästsko med sig. Men man vet aldrig.

Napoleon sa ju att han föredrog en lyckosam general framför en skicklig.
Jag föredrar att Cucurella avgör med ett distansskott i 87:e minuten - för att tysta idioterna som kommer sitta och bua.
 
Vet fortfarande inte vem jag ska heja på. Spanien har ju varit bättre turneringen igenom. Medan England har haft en hästsko med sig. Men man vet aldrig.

Napoleon sa ju att han föredrog en lyckosam general framför en skicklig.
Jag skulle i normala fall hålla på England, men tycker att Spanien är värdiga vinnare då de varit extremt mycket bättre turneringen igenom.
 
Vi är hos släktingar och har lagt en pott på resultat efter 90min. Jag har satt 20kr på 2-1 till England så de får börja göra mål snart 😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp