EU-ansökan

fejko

Trådstartare
Jag har gjort ett litet fel i min EU-ansökan. Pengamässigt går det på ett ut. Ska jag ta tag i det, eller ska jag bara låstsas som det regnar och hoppas på det bästa. Det är Hushållningssallskapet som skött min ansökan så jag måste ta upp det med dem i så fall.

Sv: EU-ansökan

fejko skrev:
Jag har gjort ett litet fel i min EU-ansökan. Pengamässigt går det på ett ut. Ska jag ta tag i det, eller ska jag bara låstsas som det regnar och hoppas på det bästa. Det är Hushållningssallskapet som skött min ansökan så jag måste ta upp det med dem i så fall.

Det beror nog på vilket belopp det rör sej om... :angel:
Är det mycket pengar du har rätt till så rätta till det för annars är det risk att du förlorar hela beloppet. Är det mindre belopp, så chansa.. :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 599
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 434
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama