Etta Extra till Ready Cash.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare readycash
  • Startdatum Startdatum
R

readycash

Den bäste fyraåringen så här långt, Ready Cash ska nu testa på avelsarbetet.
Och ett av stona kommer bli Etta Extra, moder till både Qualita Bourbon och Mara Bourbon, hyperintressant är bara förnamnet.. eller vad säger ni? ;)

Såg Ready Cash Pd'A-dagen, var det värsta jag sett en så ung häst göra so far i mitt travliv..

Sv: Etta Extra till Ready Cash.

svårt att lista ut vem du r som blivit medlem här ;)

Haha, du är inte heller så svår att lista ut. (;
Man kunde ju inte låta bli liksom, på alla andra forum diskuteras ju bara tävlingar men här är det avel och sånt också, dessutom kunde jag ju inte svika Ready Cash i mitt val av namn. :angel:

Håller med om att det var en makalös uppvisning han gjorde.:bow::bow: Vi bokade honom på mässan två dagar innan, men det verkar ha skitit sig på något sätt. Förhoppningsvis verkar det som om vi eventuellt får en plats iallafall. Vi håller tummarna.
Synd att vår märr som är ur Dimitrias stolinje ska föla i år. Hade hon varit tom skulle vi kanske ha skickat ned henne istället, och gjort en likadan som den Etta Extra ska få.

Det är bra att fler svenskar såg det där loppet så att man slipper höra tjatet om Maharajah! :D

Hoppas det där löser sig då!

Idag blev det klart att vi har en plats hos Ready Cash! Zelda åker till Frankrike på onsdag.

Grattis får man väl säga då;>

Tackar!:D
Jag tror att han kommer att passa henne väldigt bra.

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 450
Senast: Efwa
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 862
Senast: aiquen
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka