Ett stycke hårig slöhög

MissFideli

Trådstartare
Yoga tar alla möjligheter att njuta av livet... eller ja, av att sova iaf.
IMG_0197.JPG

Sv: Ett stycke hårig slöhög

Haha, så söt!
Snacka om att vara drömmare!

Det är väl typiskt... Klösmöbeln för 2000 spänn är inget att ha, man ska ligga 1 dm längre bort och håra ner I SOFFAN :mad: :rofl:

2000:- :eek: :eek: :eek: Ja, okej, det låter ju häftigt iaf (säg inte till nån att jag köpte den sprillans för 899:-, det stannar mellan oss 2 :angel: )

Ärligt talat så har jag blivit erbjuden 2 soffor gratis som jag ska ta, det börjar bli trångt i den där lilla. Uppdaterade ju till dubbelsäng så vi skulle få plats allahopa, så jag får väl uppdatera soffan med.

Min nya levereras till Malmö nästa vecka (och sen ska den ta sig hit också), den går på 1895 med frakt. Men mina gossar kommer nog att använda den, de gillar sina tidigare möbler.

En av dem gillar också lektunneln! Det var väl dina som inte brydde sig? Jag har haft tunneln i månad nu, och varje gång den ena katten vill busa kastar han sig in där och sen ska matte kasta in pipmöss från olika håll. Dessutom ligger han och sover därinne :love:

MissFideli skrev:
Det syns kanske inte, men hon lutar sig mot kuddarna.

Hehe, ja det ska ju vara gött! :D

Jag brukar ju ta hand om en hund, å han ska ligga på kudden, (när vi ska sova) samt under täcket...
Tur att det är en Jack Russel...

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 761
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 311
Senast: ameo
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 114
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sova över hos killar
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur