...som det är svårt att prata om (Ja, jag är tydligen lite känslig
). Därför har jag även skapat ett anonymt nick.
Jag vet inte riktigt varför det är så jobbigt att prata om när det gäller mig själv, har absolut inga problem att prata om det när det gäller någon annan. För att göra det enkelt för mig själv vänder jag mig alltså till buke
Så, till saken: Jag har de senaste tio åren haft problem med magen. Det går lite periodvis men är helt oförutsägbart. När jag får en "attack" har jag mellan typ 2-15 minuter att ta mig till en toalett, annars är det kört. Det känns ungefär som magsjuka, jag blir sjukt illamående, gåshud på hela kroppen och ett jävligt obehag.
Det har som ni förstår skapat problem när det inte finns någon toalett inom någon minuts avstånd.
Men det som nu gjort det värre är att när jag inte har problem med diarré, har jag istället problem med att så fort det blir lite fast så blöder det och gör så in i helvete ont varje gång jag går på toa. Jag inser att jag är fjantig som tycker att det är jobbigt att uppsöka läkare, jag vet att det är dags. Känner mig allra minst sugen på att slänga upp rumpan i nån läkares ansikte haha! Kan någon vänlig själ lugna mig lite och tala om hur en undersökning går till? Är det någon som haft liknande problem?
Jag vet inte riktigt varför det är så jobbigt att prata om när det gäller mig själv, har absolut inga problem att prata om det när det gäller någon annan. För att göra det enkelt för mig själv vänder jag mig alltså till buke
Det har som ni förstår skapat problem när det inte finns någon toalett inom någon minuts avstånd.