Ett pissigt problem

Vilken bra tråd!
Jag har haft liknande bekymmer och efter att ha läst denna tråd har jag blivit medveten och skärpt mig på ett nytt sätt. Jag lyckas numera somna även om jag är kissnödig och vaknar normalt kissenödig.

Vilken bra tråd!
Jag har haft liknande bekymmer och efter att ha läst denna tråd har jag blivit medveten och skärpt mig på ett nytt sätt. Jag lyckas numera somna även om jag är kissnödig och vaknar normalt kissenödig.
Va bra att den kan hjälpa fler. Själv har jag numera lyckas gå till sängs sen sist jag skrev och ej gått upp när jag väl lagt mig. Har fortfarande en del andra bitar att jobba på men allt kommer med tiden. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 026
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 741
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka