Instämmer, det ser ut som om ni haft en fin dag även om förlusten av ankan är tråkig! @RiasJag ser alla bilder, så det är nog något annat som inte stämmer.
Härlig dag ni verkar haft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer, det ser ut som om ni haft en fin dag även om förlusten av ankan är tråkig! @RiasJag ser alla bilder, så det är nog något annat som inte stämmer.
Härlig dag ni verkar haft
Klockan 10 - frukost
Kan vi inte köra nästa helg också? Då blir det hundar för hela slanten för oss!
Hej Malte! Är det allt du får frukost?! Som du dessutom behöver dela med katten?!
Jag föreslår ett byte, din matte tar min äckliga katt och så flyttar du hem till mig! Vi kan kissa på buskar i lugn och ro, ta upp hela sängen, tigga gränslöst vid matbordet och därigenom tillskansa oss enorma mängder mat. Jag tror vi skulle vara ett bra team, du med din charm och jag med min långa och snabba nos som kommer åt allt på köksbordet. Låter ser bra? Svara till "partners in crime"
Å jag känner igen hundgården hos kennelmamma!Här kommer Bettans dag (hon har varit trött )
8:00 Jag vaknar, Betty gjorde inte det.
9:00 Jag är fortfarande vaken, Betty sover fortfarande.
10:00 Jag äter frukost, Betty tycker att hon också borde få smaka.
11:00 Vi ska åka och lämna husse. Betty dog på mattan istället.
12:00 Närmare 30 grader varmt, lämpligt med ett bad och en liten promenad efter.
13:00 Jag tvättar, Betty kollar på.
14:00 Jag läser, Betty äter grisöra.
15:00 Tydligen varmt ute, latar sig på soffan.
16:00 Jag äter sen lunch och Betty tycker att jag äter upp hennes lunch
17:00 Laddar agilityträning.
19:00 Trött efter träningen.
20:00 (ish) Ankommit till kennelmamma som ska vara barnvakt medans jag är i Sundsvall till onsdag. Det bästa som finns enligt Betty
Och nu är jag hundlös så där fick Bettans dag sluta
edit: ber om ursäkt för stora bilder!
Nu blev jag nyfiken, du har pmÅ jag känner igen hundgården hos kennelmamma!