Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är han hjälpsam! Mest tacksam är jag för att han är så omtänksam när jag äter@Killaloe så söt han är! och så duktig som hjälper till med både hö och fågelmatning Men alltså, det där paraplyet du har, är det med reflexögon, reflexhorn och reflextänder?! Jag vill ha!
(mina bilder kommer imorgon...)
Du får jättegärna kolla om du hittar något om paraplyet Jag älskar sådana där fåniga sakerVisst är han hjälpsam! Mest tacksam är jag för att han är så omtänksam när jag äter
Och jag veeeet! Jag älskar det paraplyet Hittade det på Ikeas barnavdelning för några år sedan, så det kanske går att hitta på blocket eller Tradera mer lite tur? Kan se om det står något namn eller så (imorgon) så kanske det blir enklare att hitta?
Fortsättningen på våran dag:Jag jobbar ju idag så blir lite uppehåll då, hade jag tänkt till hade jag kunnat ta det i Fredags då jag var ledig men det kom jag inte på förrän på fredag kväll.
8.45 - Nyvakna fortfarande trötta hundar.
9.45 - På väg ut för att promenera med några kompisar.
10.45 - Promenad, just blivit kopplade igen på grund av vilt.
11.30 - Bonusbild där hunden inte har koppel på sig.
11.45 - På väg hem igen.
Puttar upp den här tråden för nu vill jag köra en ny EFIT!
Mitt förslag är nu till helgen eftersom det för många är långhelg så då finns det kanske fler dagar att glömma bort EFIT på
Jag kan försöka Är fredag en ok dag trots att det inte är röd dag? Jag skulle kunna försöka fotografera efit på lördag när det är tävlingsdags, så kan ni få se hur långtråkig en lc-tävling ärPuttar upp den här tråden för nu vill jag köra en ny EFIT!
Mitt förslag är nu till helgen eftersom det för många är långhelg så då finns det kanske fler dagar att glömma bort EFIT på
Jag tänker vilken dag som helst av torsdag-söndag beroende på när folk har tid?Jag kan försöka Är fredag en ok dag trots att det inte är röd dag? Jag skulle kunna försöka fotografera efit på lördag när det är tävlingsdags, så kan ni få se hur långtråkig en lc-tävling är
Jag kan försöka Är fredag en ok dag trots att det inte är röd dag? Jag skulle kunna försöka fotografera efit på lördag när det är tävlingsdags, så kan ni få se hur långtråkig en lc-tävling är