Eskadron flexisoft air

Marvin

Trådstartare
Finns bara i en storlek. Någon som vet/kan kolla hur långa/höga dessa är (framskydd). Letar nya benskydd till min häst med ganska korta skenor men desto rejälare omfång. :angel:

Finns bara i en storlek. Någon som vet/kan kolla hur långa/höga dessa är (framskydd). Letar nya benskydd till min häst med ganska korta skenor men desto rejälare omfång. :angel:

Varför ber du inte säljaren ge dig måtten ? :)
Då har du ju dessutom underlag för ev återlämning utöver allmänt öppet köp om de ändå inte passar efter provning ?

Varför ber du inte säljaren ge dig måtten ? :)
Då har du ju dessutom underlag för ev återlämning utöver allmänt öppet köp om de ändå inte passar efter provning ?

Jag har gjort det, men inte fått tag i dem. Hittade efter mycket letande en amerikansk sida där de skrev att de var 8", vilket skulle motsvara 20,32 cm. Stämmer rätt bra med storleken på de skydd jag har haft innan. Vi får väl se!

Jag har gjort det, men inte fått tag i dem. Hittade efter mycket letande en amerikansk sida där de skrev att de var 8", vilket skulle motsvara 20,32 cm. Stämmer rätt bra med storleken på de skydd jag har haft innan. Vi får väl se!
Om du får tag på mått så är jag intresserad av måtten på dem också. Gärna både bakkant, sidor och omkrets.

Vill du ha mått på en del andra senskydd och strykkappor för korta ben så hojta, jag har en hel lista vid det här laget.

/Hon med islandshäst med korta små ben som behöver välventilerade skydd...

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar