Eskadron boots

B

**BORTTAGEN**

Nån som vet någon sida på nätet där det säljs eskadron boots med fårskinn runt kanten?
Jag har alltid använt gummiboots på min häst, vi rider alltid ute i skog o mark och där behövs det.
Men så köpte jag ett par eskadron boots som hon fått skavsår av, så nu har jag kommit på att jag ska köpa deras modell med fårskinn, mjukt o gott ;)

Nån som sett nån shop på nätet alltså?
jag vet en affär där de säljs men vill kolla andra alternativ..så kom med tips nu!

jag skulle själv inte köpa eskadron boots, blev tipsad om de o om man sköter dem rätt ska de hålla för alltid.
de höll väl ca: 2 månader :crazy:
sömmarna har trillat bort på alla fyra, kardborren har släppt nästan helt på två osv.
på ponnyn hade jag event neoprene boots, de är jättebra. han var känslig för skav men eftersom de hade en plupp som satt i karleden så snurrade de inte runt och således fick han inte skav. mjuka, lättskött osv.
annars har väl http://www.equinet.nu eskadron boots?

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 499
Senast: Elendil
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 903
Senast: AraSlei
·
Utrustning Jag använder nästan aldrig säkerhetsväst längre (:o) av den enkla anledningen att jag inte riktigt trivs i den.Jag har alltid haft...
Svar
7
· Visningar
1 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka