Error safe o en massa skit

kaffekart

Trådstartare
nu har errorsafe gjort en så kallad "koll" o säger att de har hittat ca XXXX fel på vår dator. Nu vill de att man ska registrera o betala 299 kr (engångssumma) för att de ska kunna "fixa" detta...

Alltså stämmer detta? Eller e det ngt som bara ska ta pengar o sen inte gör ngn koll?

jag fattar inget med dessa datorer.!:eek: :cool: :confused:

Sv: Error safe o en massa skit

Det är nog errorsafe som är problemet och inte lösningen :D
vad har du för vanligt virusprogram? gör en diskcheck och se vad som händer.
Du kan äver söka på errorsafe på google, finns massor med guider att följa för att få bort skiten, spyware är knepiga saker att bli av med ibland.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Error safe o en massa skit

Åh, tack för era svar...fattar inte så mkt av sakerna som händer på datan, men det ska väl fixa sig...:banana:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 382
Senast: cassiopeja
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
90 359
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Och jag vet inte alls hur det går till :eek: Ok, vetbesiktning med böjprov o sådant men ja, mer då? Hästen vi ska köpa har vi haft...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Veronika
·
Övr. Katt GAH! Vilka människor det finns på våran planet!:mad: Som vissa av er kanske redan vet så har jag för ca en månad sedan varit och...
2
Svar
28
· Visningar
2 759
Senast: tistlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar