Ergonomiskt utformade borstar??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mimmsan_93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 819
M

Mimmsan_93

Har kollat liite på hööks nyheter. Bl a finns det "ergonomiskt utformade borstar" :confused: Verkar vara en bra produkt. men vill inte kööpa innan jag har fått höra av nån att borstarna är bra! Har inte hittat nån av mina bekanta som redan provat dem. Om du har provat de. eller vet någon som har provat dem?? Snälla skriv!!! Tack på förhand //Julia :bump:

Sv: Ergonomiskt utformade borstar??

Den som är smal på mitten och har ganska korta borst är superbra!!! Den är den enda borste jag använder på min häst just nu. Dessutom är den lätt att hålla i.

du menar den "ergonomiskt utformade tagelviskan"?? :smirk: Den ser ut att vara bra och priset är absolut bra. Ska fundera på å köpa en sån! Tack för tipset! och glad sommar //Julia :bump:

Det låter ju bra. Jag har inte provat, men får lätt kramp i fingrar och händer av att hålla i vanliga borstar, så jag skulle nog gärna testa.

bettysmatte skrev:
Det låter ju bra. Jag har inte provat, men får lätt kramp i fingrar och händer av att hålla i vanliga borstar, så jag skulle nog gärna testa.

Det kan faktiskt bero på att de vanliga borstarna är för stora(breda) för dina händer.

Av någon mystisk anledning tycks massor av prylar vara tillverkade med utgångspunkt från en medelstor man. Män har större händer än vi kvinnor.

Testa borsten och så kan du tala om för mig om den var bättre sedan.

Jag har man o svansborsten! Underbar faktiskt!

jag funderar på att köpa hovkratsen, den är ju bredare att hålla i och dom vanliga hovkratsarna är ju smala och känns inte så bra, får nästan kramp av dom... :(

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 803
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 650
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt... 2
Svar
27
· Visningar
6 658
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat