Erfarenheter av Irap behandling av led

På mitt jobb tycker jag vi har haft goda resultat på de hästar vi gjort det på. Vi har några med artroser som behandlar mer i förebyggande syfte och några med kraftiga inflammationer som intensivbehandlats och fungerar idag.
Jo, men hur ser det statistiska underlaget ut? Har man utvärderat vid vilka tillfällen det ÄR överlägset och vid vilka tillfällen man bör köra annat osv. Så länge det inte finns sådan info så förstår jag att bolagen är tveksamma att betala.

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
464
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 398
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 417
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka