Erfarenheter av hur fullblod är i kroppen efter en galoppkarriär?

Sv: Erfarenheter av hur fullblod är i kroppen efter en galoppkarriär?

Men seriöst . Vad går dina inlägg ut på ? Du är ju mest ute flr att gå emot och svarar på saker som folk inte ens snackar om.

Dina "meriter" känns rätt malplacerade som grund för dina påståenden . Vad är syftet ?

Eh har du läst vad jag svarade på??? Och vad jag svarade på tidigare?

Vem som helst kan köpa fullblod bara man är rutinerad..

Tagga ner lite nu, du skrev att det inte var så många 50 + som köpte fullblod från banan. Jag undrade vad åldern ens har med det att göra.
Det är kanske fler än man tror ;)
Coaris aggressiva fördomar besvarar jag inte ens.

Tagga ner lite nu, du skrev att det inte var så många 50 + som köpte fullblod från banan. Jag undrade vad åldern ens har med det att göra.
Det är kanske fler än man tror ;)
Coaris aggressiva fördomar besvarar jag inte ens.

Ok

Jag svarade bara Coaris inlägg ang det.

Det är självklart att inte åldern har med det att göra :D

Men seriöst . Vad går dina inlägg ut på ? Du är ju mest ute flr att gå emot och svarar på saker som folk inte ens snackar om.

Dina "meriter" känns rätt malplacerade som grund för dina påståenden . Vad är syftet ?

Jamen det är ju klart att man måste direkt gå till personangrepp.

Nä jag har väl inga "meriter" eller erfarenhet av omskolning av fullblod...

Fast så menade eller skrev jag inte öht . Du svarar och problematiiserar dock ofta rätt malplacerat . Tvivlar öht inte på din kompetens i sig men dina kommentarer och problematiiseringar blir lite lösryckta och omotiverade emellanåt .

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
422
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
403
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 519
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka