Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rejält ont och störtblödning under ett par timmar, trots alvedon och naproxen.
Någon som tagit Cytotec t ex efter ett missfall eller före ett ingrepp och kan berätta om man får väldigt ont och väldigt kraftig blödning?
Jag har fått höra av läkare att de där tabletterna gör som de vill. Första gången jag fick dem, vid MA, så kom blödningen efter 4 timmar. Andra gången när jag fick dem, för att få ut kvarvarande slemhinna, startade blödningen (med tillhörande smärta) efter 48 timmar@athena_arabians Hälsa din moster att jag har henne på ignore.
Jag ska fråga dem innan om jag inte kan ta den på morgonen istället för kvällen innan, så slipper jag få nattsömnen förstörd ---> migrän. När jag fick tabletterna av sköterskan sa hon att jag skulle ta dem tre timmar innan besöket. Jaha, sa jag, men doktorn sa att jag skulle ta dem kvällen innan? Då sa hon att jag ska göra som doktorn säger. Jag kan kolla det där med dem en gång till.
Ingen av dom alternativen låter som bra tycker jag.@athena_arabians Hälsa din moster att jag har henne på ignore.
Jag ska fråga dem innan om jag inte kan ta den på morgonen istället för kvällen innan, så slipper jag få nattsömnen förstörd ---> migrän. När jag fick tabletterna av sköterskan sa hon att jag skulle ta dem tre timmar innan besöket. Jaha, sa jag, men doktorn sa att jag skulle ta dem kvällen innan? Då sa hon att jag ska göra som doktorn säger. Jag kan kolla det där med dem en gång till.
Kan man isåfall blöda så mycket att det inte räcker med en binda, menar du?Ingen av dom alternativen låter som bra tycker jag.
Du vet ju aldrig hur mycket du blöder eller hur lång tid det tar innan du börjar blöda.
Tar du dom tex tre timmar innan besöket så kan du sitta på bussen på väg till besöket när det hela drar igång.
Har fått höra samma här.Jag har fått höra av läkare att de där tabletterna gör som de vill. Första gången jag fick dem, vid MA, så kom blödningen efter 4 timmar. Andra gången när jag fick dem, för att få ut kvarvarande slemhinna, startade blödningen (med tillhörande smärta) efter 48 timmar
Ja speciellt om/när allt kommer igång. Likaväl som det kan bara småblöda och inte göra ont alls likaväl kan det komma en störtflod och göra enormt ont.Kan man isåfall blöda så mycket att det inte räcker med en binda, menar du?
Fy fasen.
Jag tänkte mer om blödningen försvårar för gynekologen.