Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det hände oss med en bil för ett par år sen. Så det var ju grymt bra köp, både bilen som var köpt några månader tidigare och nyckeln.Möjligen - mitt katastroftänk - blir det min nya bilnyckel som jag beställt för 2500 spänn. Tänker att bilen sannolikt brakar ihop när jag väl fått en ny nyckel...
Den var inte särskilt dyr men ändå .Kul, jag köpte billigaste som fanns och använder min flitigt
En barbackapad, en riktig i fårskinn och lite uppbyggd sits, kostnad x antal 1000kr.
Såg framför mig hur vi kunde mysa runt i den där på vintern, och jag skulle slippa slå ner röven i en iskall sadel, och det vore ju såååå bra att träna upp balansen ytterligare.
När jag väl fick hem den så slog det mig att herr ponny är ganska duktig på tvärnitar, helomvändningar, hoppa 2 meter åt sidan, och att lägga i backen i en imponerande hastighet...
Sparade den i några månader UTIFALL, sen sålde jag den helt oanvänd med 1000kr back när jag insåg att jag blivit alldeles för gammal för sådan spänning den skulle ge.
Lite inspirerad av trådarna om misslyckanden...
Ja, helt enkelt som rubriken lyder: Vilket/vilka är erat/era sämsta köp? Stort som smått.
För egen del är det nog när jag köpte ett terminskort på simhallen och gick dit typ 2 ggr...
Och när jag inte kunde säga nej till en dörrknackare och råkade köpa några värdelösa lexikon för typ 800:-... dyrt för en student i 17-årsåldern.
Det är de första jag kommer på nu iallafall...
Ha lite koll på utgångsdatum bara. Jag har gjort misstaget själv att ha flaskvatten ståendes och när det behövdes smakade det vidrigt. Det hade gått ut för ett år sedanCa 100 paket av olika sorters tuggummi och läkerol som jag sen insåg att jag var allergisk mot i och med sötningsmedlet så jag hade två stora ICA påsar fyllda med tuggummi för flera hundra kronor... Att det blev så mycket beror på att jag bunkrar när jag hittat en favorit och sen från en dag till en annan kan jag inte längre äta detFörsöker skänka iväg lite då och då för att bli av med allt.
Jo just det, jag har ca 20 flaskor saft också på vinden. Och efter att vi blev av med vatten i två dagar så blev jag så klart orolig i och med det här med att man ska klara sig själv om något händer men jag gick kanske lite överstyr och fyllde typ hela vinden med köpevatten och kranvatten vilket min omgivning inte förstår.
Huh! Får mig att tänka på att jag vid två tillfällen lyckats med konststycket att köpa coca cola som passerat utgångsdatum (i helt vanliga matbutiker!). Fy för den lede vad det smakar! Det är ngt helt obeskrivligt vidrigt.Ha lite koll på utgångsdatum bara. Jag har gjort misstaget själv att ha flaskvatten ståendes och när det behövdes smakade det vidrigt. Det hade gått ut för ett år sedan
Det är hemskt! Utgångsdatum var inget jag i normalfallet tittade på när det gäller sådant men nu har jag lärt mig. I affär har jag däremot inte tittat, borde kanske börja med det.Huh! Får mig att tänka på att jag vid två tillfällen lyckats med konststycket att köpa coca cola som passerat utgångsdatum (i helt vanliga matbutiker!). Fy för den lede vad det smakar! Det är ngt helt obeskrivligt vidrigt.
Åh, jag tänkte att när dom är spå välförslutna så händer inget men ska kika på dom, vet iof inte var dom hamnade i och med flytten. Saften står på vinden men vattnet blir jag osäker på. Dock är det ju onödigt att hälla ut för blir man utan vatten så kan det vara bra för att tvätta händer, koka saker, toaletten och andra saker där man inte behöver dricka det.Ha lite koll på utgångsdatum bara. Jag har gjort misstaget själv att ha flaskvatten ståendes och när det behövdes smakade det vidrigt. Det hade gått ut för ett år sedan
Alla par skor jag köpt som varit liite för små.
Det har ingen betydelse hur billiga skorna är, hur förälskad jag blir i dem och att det är sista paret, min fötter kommer inte magiskt att bli mindre.
Jag har dock lärt mig nu... tror jag iaf
Nej jag trodde nog inte att något skulle hända med vattnet heller, eller rättare sagt, jag har aldrig funderat över det men uppenbarligen gjorde det det.Åh, jag tänkte att när dom är spå välförslutna så händer inget men ska kika på dom, vet iof inte var dom hamnade i och med flytten. Saften står på vinden men vattnet blir jag osäker på. Dock är det ju onödigt att hälla ut för blir man utan vatten så kan det vara bra för att tvätta händer, koka saker, toaletten och andra saker där man inte behöver dricka det.
Precis, det är min grundtanke också, liksom det allra viktigaste. Ska absolut kika på flaskorna om jag ser dom. I och för sig förstår jag det, jag kan inte dricka vatten man hällt i en petflaska eller plasttillbringare som stått i kylskåp, tycker dom smakar kylskåp och plast då, måste ha färskt vatten eller vatten förvarat i glasflaskor.Nej jag trodde nog inte att något skulle hända med vattnet heller, eller rättare sagt, jag har aldrig funderat över det men uppenbarligen gjorde det det.
Visst kan man använda det till sådana saker men för just mig var det att kunna dricka det som var största behovet just då.
Vi tänker alldeles för likaMöjligen - mitt katastroftänk - blir det min nya bilnyckel som jag beställt för 2500 spänn. Tänker att bilen sannolikt brakar ihop när jag väl fått en ny nyckel...
Min balklänning hade jag faktiskt glömt. Bara använd vid ett tillfälle. Tänkte jag kunde ha den på nått bröllop kanske åxå men det enda bröllopet jag har varit på sen dess var inte så "fint". Den går inte att sälja heller för den är väldigt enkel och helt utan glitter eller urringat (ovanligt för mej).Ett annat av mina sämsta köp var klänningen till studentbalen.