Eran Billigaste Vagn?

Elma_vip

Trådstartare
hur mkt har ni köpt eran billigaste vagn för? spelar ingen roll vad för vagn men är mest intresserad av rockard. Lägg gärna in en bild på den också. =)

Mvh Diana

Senast ändrad:
Sv: Eran Billigaste Vagn?

köpte min rockard för 500kr. behöövde fixas lite i sätet men inga större fel så det var bra pris.

Jag vann en globus rockard. Så den kostade väl bensinpengar och anmälningsavgift till tävlingen ;)

1800 kr tror jag, en massa saker gjort sen dess så den kostade väl som ny eller mer till slut. Bullet rockard

1500 kr för en vanlig rockard för 15 år sedan.

Köpte min rockard för 400 kr och den avr itne i bästa skick men fungerade att köra med. köpte den för att se om min häst var körbar.

DSC02086.jpg

Köpte en sulky för mindre ponnys. Den var från slutet av 70-talet tror jag. 500:- kostade den.

Jag köppte min för 3000 sen har jag ju byggt om den men det kostade inte så mycket, nu till sommaren ska den få ny färg.
Travarmedrockarden.jpg
[/IMG]
DSC05802.jpg
[/IMG]
DSC07520.jpg
[/IMG]
DSC07514.jpg
[/IMG]

Köpte min helt ny för ca. 10 000kr
En rockard från Drive-Out!
camilla130.jpg

camilla128.jpg

Men va´fiiiint det skulle se ut med en fyrhjulig vagn till den hästen och selen :angel:
Men jag har hört att du har andra funderingar, har inte hängt med här så noga på sistone :smirk:

Hoppas allt är bra med er, har ni slädföre fortfarande?

Lotta

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 846
Senast: Grazing
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 318
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar