Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack! Hon är väldigt simpel att rida - du bara styr och håller om så fixar hon det enkelt. Sen är hon så noga med tassarna att hon verkar kolla två gånger att hon verkligen får benen med sig.
NotlikeI: Tack! Det blir spännande att se vad det blir av henne.
IterBis: Tack! Nja, Sigge och Lasse är sålda. Den stora, shettis och bebisen (2 år nu) är kvar.
andra träningen när jag har honom, vet att han är felmusklad och att vi inte riktigt hittat varandra än, men vi jobbar på det http://www.youtube.com/watch?v=0hjxn11x6XU
Bara en liten film från ett par veckor sen, första lite större sprången vi tar på ett ganska bra tag. Tyvärr har hon åkt på en virusinfektion nu (dock på bättrningsvägen) så efter att äntligen kommit igång blev hon stående igen, hoppas på att kunna köra igång till helgen igen iaf
Jaa, började med at hon hostade lite (vilket hon aldrig gör annars), hade liiiite feber och under ett par dagar snorade hon mycket. Men nu verkar hon frisk igen så ska börja sätta igång till helgen
Jahaaaa, då är dressyrekipage igång Citrin är 12år och har endast hoppat dom senaste 4månaderna i sitt liv, vi är alltså riktigt inbitna dressyrnissar. (och vi hoppar i dressyrsadel, hehe) Men iallafall fick vi ett ryck i höstas att hoppa in min lille kille, vilket har gått med bravur Han tycker det är sååå kul. Men som sagt ni får ha i åtanke att vi är dressyrare. Nog med bortförklaringar. Här kommer en lite film då
Jag gillar att du är så följsam i både sits och hand, att gå med med handen brukar vara det svåraste för dressyrnissarna annars
Hästen verkar schysst och tycka det är roligt.
Det syns på vägarna att du är dressyrryttare, fler hoppnissar borde vara så noga!
Ekonomi & Juridik Nej jag tror inte det går att få ekonomisk bärighet i det, om ni skall bygga upp nytt på en tom markbit. Ligger det nära storstad kan ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.