Sv: Era senaste filmer, forts
Jag brukar inte svara på kritik jag får efter att någon sett mig och hästen rida en gång med tanke på vår historia, men idag gör jag det ändå.
Jag förstår din kritik.
Men jag tycker inte alls det gick så dåligt.
Jag och hästen har haft ganska mycket problem den senaste tiden, och vad du än må tycka så var det bästa med de här rundorna ATT vi kom fel en del gånger men att hon löste det ändå! Detta var i princip det bästa som kunde hända!
Sedan är hon inte så rädd om sig utan tar en bom om hon behöver, både hon och jag hade kunnat rida och hjälpt till bättre.
Vår högsta prioritet just nu är att få erfarenhet - jag skiter i resultaten så länge känslan är bra.
Under den här tävlingen var faktiskt känslan riktigt bra, och vi hade kul!
Kort och gott är det inte jag som sätter henne i skiten, som du uttryckte det, hela tiden utan hon är ganska nonchalant och sätter sig själv i skiten ganska bra.
Markarbetet kommer alltid vara våran svaghet eftersom hon har noll ridbarhet, ett svårmatchat temperament och jag har svårt att komma åt henne på ett effektivt sätt.
Vi provar oss fortfarande fram och det blir inte rätt hela tiden!
Huvudsaken är att vi kommer igenom det med nya erfarenheter och att vi har roligt tillsammans!
Det vi gör är ingen elitsatsning, och jag och min häst tycker om varandra och förlåter varandra om vi felar