Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

vilken fining!

Här kommer lite bilder på min vallack
juli194.jpg

juli223.jpg

juli221.jpg

*kl*

Några bilder från idag innan ridpasset...

SANY0585-1.jpg

SANY0580.jpg

SANY0581.jpg

Ignorera det för långa bettet, i skrivande stund letar jag ett likadant fast kortare... inte det lättaste märker jag:cry:

Följ med oss på en skogstur från idag. Ok, inga bilder utan film, hoppas det är ok. Det här är första gången Rocket går som handhäst och första gången Lilly har en häst på släp ;) ... Riktigt skön tur, hur som helst!

Första gången? Det syntes inte.
Är han efter Vic Tim Rocket?
Blev lite nyfiken eftersom vi har en Rocketavkomma....

Roligt med lite olika vinkar på korten ;) Jag har inte varit inne på ett tag och måsste ha missat dig totalt :angel: Vad är det för ras på kusen din?

Ja, säg det:D Han är reggad som okänd korsning, men som du kanske ser är det rätt mycket arab i honom.

Har skrivit en hel del i tråden inridningar 2009, där finns en massa mer bilder om du är nyfiken:)

Såg ju jätte mysigt ut :laugh: Min är oxå en VTR avkomma.. Ingen jag sett hitills av hanns avkommor är den andre lik.. Förutom att dom är skäckar då ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka