Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

*kl*

Sätter in lite aktuella bilder på damen....

I våras köpte jag en rockard igen....har längtat efter att köra...vilket även damen tyckte var kul som omväxling....så här spännande var det, med vagn bakom sig efter ca 2års uppehåll :D:
IMG_6892b.jpg

Sen passade jag på o bygga en plog till banan, som har fått bli hennes jobb nu i sommar...att harva ca varannan vecka:
IMG_7213b.jpg

1a gn....fick lite dominoeffekt på sockerbitarna i kanten :D:

Hej BonRaiz!
Hoppas allt är väl med er, Poet är lite små krasslig ännu han har haft ont i ena frambenet och dessutom även fått en släng av snuva och hosta men han är på bättrings vägen. Har lite nya bilder från den 23 juni med hans nya sadel. Han börjar bli stor nu, växer fortfarande är ca 160 cm hög vid manken och 163 cm hög vid rumpan.

Poet och den nya sadeln:
P6230292.jpg

P6230293.jpg

Här med hans matte som också skulle behöva lite viktminskning!
P6230294.jpg

MVH Ann

*kl*

Vilka fina bilder ni har alla!!!

Själv är jag utan kamera och verkar aldrig få fingrarna ur att köpa en :(

så bilder från mig lyser med sin frånvaro..... (undra om jag kan gå o klia husse på ryggen o blinka lite med ögonen så han kanske känner för en shoppingtur :angel:)

..... springer i väg till sängen o gör ett försök ;)

Hej hej AK....
Allt bara väl med oss.....ännu inga men fr fjolårets "skador"...
Är i full gång o få upp konditionen på henne nu, efter att hon varit hos hingsten :love:
Och ja...hon är dräktig än :banana:

Synd med Poets ben...är det samma som han skadade sig i, som inte vill bli riktigt bra el?
Hoppas det ger sig till slut...håller tummar.

Hej hej AK....
Allt bara väl med oss.....ännu inga men fr fjolårets "skador"...
Är i full gång o få upp konditionen på henne nu, efter att hon varit hos hingsten :love:
Och ja...hon är dräktig än :banana:

Synd med Poets ben...är det samma som han skadade sig i, som inte vill bli riktigt bra el?
Hoppas det ger sig till slut...håller tummar.

Nej det är det andra, vet tror att han har överansträngt sig pga skadan och att det kommer fram nu. Håller tummarna att allt går bra med bebisen i magen.

MVH Ann

Här är en bild från i vintras som jag måste lägga upp för den är så söt! Damen är itne inriden som man ser på tänderna ;)

28393240.jpg

Här är den senaste bilden på våran 2-åring Mayday invitation - inte jättebra men då skulle ni se dom katastrofala bilderna som togs senare.......vilka nu är raderade och borta :D

Lite bilder från en dammig o varm paddock,
red bara 30min, gick bra.
Hon blev behandlat för en vecka sedan var stel i ett bak knä,
o hon visade det med att slänga sig ibland i vänstergaloppen o små
stegra. Nu är allt borta o hon kämpar på o bråkar inte ett dugg.
Bra när dom säger till att nått är fel - bara man lyssnar på det.

Senast ändrad:

Red lite i duggregnet idag, hon kändes rätt trevlig idag förutom att sadeln inte passar alls tyvärr.

28437337.jpg

kommentera gärna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: MML
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka