Era hundar! (bildtråd)

S

Sweet

Vad har ni för vovvar där ute?? Visa nu!! :bump:

Här är min Golden Retrievertik Festival´s Tiger Moth, alias Smilla, som är nu 5 månader. De första två bilderna så är hon 4 månader, den sista är första dagen hemma hos oss, 8 veckor gammal. :love:

Sötnosen!!

Pussgurkan!

Bara 8 veckor!

Sv: Era hundar! (bildtråd)

Var på goldenutställning förra helgen, de allra flesta hundar, unga som gamla, var av de ljusare slaget, såg bara några få som var mörka.

Jaktgoldens är oftast mörkare i pälsen har jag för mig medan utställningsfolk gillar de ljusare hundarna.

Han e en riktigt bebis Spike bubben :)
Men så söt :)

Majbackens Rock"n"Roller, kallas kort och gott för Rocky.
Han är en Schanuzer hane på snart 8 år . Med honom har jag tävlat både lydnad och agility.
StendeansiktehitttBraliten.jpg

Här har vi Diplomatic's Mean Melvin, här hemma heter han Atlaz.
Han är en snart 4 månader gammal Grand Danois .
Den här herren ska utmana alla brukströkisar ;) på lydnadsplanen.
Vi ska även prova på spår och rapport m.m är det tänkt.
Men någon agility blir det inte :angel:
Stnosentittarhit.jpg

Din svarta flat är brun och din svarta pudel är alldeles grå, är det jag som fått någonting om bakfoten eller spelar bilderna mej ett spratt?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Grazing
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar