Era hästar!

Sv: Era hästar!

KL

F. 03 Schwadroneur - Indus - Brabant
F. 05 Riccione - Don Schufro - Master - Chagall

Åh då väntar jag:banana: Jag vill ha ett sto om det går att beställa. Är trött på att ha valacker med fin fin stam.... helt bortkastat....

Häst 1: Beach Boy- Excall- Crown Point (Ja jag har varit hoppryttare en gång i tiden, iofs hade den 9 på traven)

Häst 2: Guinness- Caprimond- Präfectus

Häst 3: Regazzoni- Schwadroneur- Lucado

Bara valacker.................

KL
Min är Oldtimer xx - Marino, med den stammen borde han egt varit en perfekt FT-häst, om det inte vore för att skogen, hinder etc är så läääskigt... :p

Jodå, om det är en lugn liten stig man kan trava fram på så tycker han det är supert, annars brukar han bli lite ehm.. exalterad.. :angel:

HaHa!
Blir min lilla kaluis med:angel: han e jätte rädd för läten o små miniatyr stenar m.m. men broar o maskiner e han inte rädd för!! Knäppis:love:

Har ett sto f 1992 e: Gauguin de Lully ue: Flamingo uue: Cosmos xx.

Det är hon på bilden här brevid.

Malin

Frida f.-99 e.Tip Top - Maraton - Galant - Lansiär - Juan - Barbarossa (stofam.36)
Forsythia f.-03 e.Don Primero - Tip Top (s.f.36)
Fackellilja f.-06 e.Topaasch - Don Primero (s.f.36)

Slänger med ena ponnyn också eftersom bla hennes farfar är halvblod :D (plus halvblod bara lite längre bak på mödernet).
Fix Victoria e.Vermont (e.Master) - Juno Rory - Kingsettle Tankah

Lite kul att ponnyn är såpass "nära släkt" med Frida (o de andra oxå) :D genom Master

Senast ändrad:

Jag rider ju dressyr på ett sto e Maraton-Shantung xx fast kalla henne dressyrhäst är väl att ta i. Hon är mer en hopphäst jag rider dressyr på.

Sen har jag hennes avkomma e Aerline H-Maraton som jag hoppas mkt på inom båda grenarna.

Sambon har en valack e Werther-Milan, hannoveraner som han rider dressyr på men han skulle göra sig lika bra som hopphäst. Han är lite av en multitalang. :love:

Sen har vi gamle korsningen stammad Gordon-Prinsen men det säger ingen ngt eftersom det är icke godkända hingstar båda två. Men han har Gulliver ett par led bak på halvblodssidan. Sen är det Knabstruper, rysk imoprt, arab, vbl travare i honom oxå. :angel: Han är konstigt nog (med tanke på hans raser/härstamning) en riktig pärla i dressyr lätt klass och har även nån plac i Msv B.

Miranda, sto född -98 Magritte-Anart-Immer-Noir ( stofamilj 6)
Winder Flem -03 Flemmingh - Roemer - Carneval

sen äger jag en ponny som är Född, -98 Coelenhage's Let's be the best - Downland Folklore

Sto f:94 Nocturne-Brabant-Chagall

Val f:02 Briar-Nocturne

Val f:03 Briar-Nocturne

Sto f:05 Dionysos-Nocturne

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 549
Senast: Raderad medlem 149793
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka