era förebilder och inspiratörer?

E

Expensive_Hobby

ju mer jag lär mig desto mer inser jag hur lite jag kan...men jag vill lära mig mer.har svårt att läsa en text och omsätta den till praktik utan jag behöver praktisk handpåläggning.tycker man hela tiden ser hästar som går bakom lod, med hårt hopspända munnar på skarpt bett.vill se bilder där det ser bra ut.gärna filmer och kommentarer också

Sv: era förebilder och inspiratörer?

Bara en påminnelse om forumreglerna till er som eventuellt tänkt bidra med inlägg i denna tråd.

/B_A_L, moderator

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 239
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka