Era bästa tips?

silverblom

Trådstartare
De ska skriva ihop lite kul grejer om oss på jobbet och ha på vår interna hemsida, så vi ska svara på lite frågor, en fråga var:

-Mitt bästa tips?

Det står helt still i huvudet, någon som har lite halvkul tips?

De ska skriva ihop lite kul grejer om oss på jobbet och ha på vår interna hemsida, så vi ska svara på lite frågor, en fråga var:

-Mitt bästa tips?

Det står helt still i huvudet, någon som har lite halvkul tips?

Har du nåt partytricks att tipsa om? Eller nåt sånt där skitbra i köket som folk normalt inte gör men som underlättar massor?

Om man behöver luta vinet men har inte tiden kvar, kör i mixern några sekunder så blir det luftat på sekunder. Men för guds skull berätta inte att ni gör detta!

Liknande trådar

Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
890
Senast: Trott
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 096
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 809
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 227
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama