Er högt ärade moderator...

Jadzia

Trådstartare
...har i sin ynnets beslutat sig att ställa till med bal för sina undersåtar.

Nä men, ärligt. Jag ska ha fest den 9:e februari och självklart är ni från hund välkomna.

/Jadzia

Sv: Er högt ärade moderator...

Två saker sätter P för min närvaro..

1) Äldsta dottern fyller 14
2) Avståndet ;)

Ha så kul på festen :bump: :banana:

Haha, ja det blir ju lite väl långt för dig att åka.

Men det bor ju en och annan här i närheten. Förhoppningsvis blir det inte bara folk från Hund utan också några från Senior och ÄU

Äscha.. För en norrlänning är det inte såå långt ;) :angel:

Hade varit kul, men som sagt fyller dottern år och jag tvivlar på att hon skulle uppskatta om jag pep iväg på bukefest istället för att fira henne :D

Hinner ju inte med båda delarna på samma dag lixom..

Hehehe, avståndet är dock inget problem för mig, men jag tror jag håller mig borta från din fest (som jag annars väldigt gärna hade kommit till) av andra anledningar.....:angel:

Och det är vid såna här tillfällen jag kan ångra att jag flyttat ner till Skåne...

Men du har ju hus. Du får också anordna bal, så kan jag komma till dig.

Och Gnist får ha en uppe i norrlandet

Förvisso sant :D Hus och tomt där hundar kan leka i timmar.

Benni föredrar nog att vi bor kvar här tror jag. Han skulle dö om han inte fick träffa sin älskade husse.

Fast jag har ju inga undersåtar att hålla bal för... Kom jag på nu.

Åh, Örebro är så långt bort! Hade väldigt gärna kommit annars!:)

Åh, ja det var mycket generöst måste jag säga.

Då får väl jag också hålla bal någon gång då ;) Fast med min takt lär det väl inte bli förrän vi flyttat igen, om sisådär 100 år, till egen gård.

Tja, varför inte, det låter ju kul! Bor du kvar där du bodde där vi träffades för (var det två eller tre år se'n)? Men det vete faen om tanten orkar dricka vin två helger i rad i Örebro. Jag ska fundera lite efter att jag varit i Idre nästa helg :D

Förresten, har du skaffat en ny liten vovve? (med tanke på avataren)

Nä, det är samma gamla fjant som jag alltid haft. Nyss fyllda sju, men lika knasig som alltid

Oj, är h*n vuxen på bilden alltså? Ser ut som en liten bebis!

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 472
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
4 360
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 198
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 633
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka