Er balkong/uteplats

Emuliiaa

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på er balkong/uteplats! Allt från blommor till möbler till "myslampor" till prydnadsgrejer!

Shoot!

Börjar själv.

Vi flyttade hit förra sommaren, trallen som ligger på hade förra hyresvärden slipat så att man kunde måla om dem. Vi struntade i det så nu har det legat ute hela vintern och blivit ännu fulare. Kan vi putsa dem igen och sedan måla??

Funderar också på nya möbler. Ett set i konstrotting, tror ni det får plats eller blir det för mycket?

Bild från i somras

hehe. Du vill verkligen inte se någon bild på min altan. Den är verkligen inte alls "inredd". Den är mitt extra förråd och kattmatningsplats. En avställningsyta utomhus.

Jag sitter ju aldrig där i alla fall. Känns helt meningslöst att ha en altan och gå ut dit för att sitta stilla och stirra rakt ut....
Jag avskyr att äta utomhus så den används inte till sommarfrukost heller. Det enda jag äter där är surströmming :D

Det enda trevliga med den är att jag kan ha altandörren öppen sommartid och dessutom ha en extra dörr rakt ut i trädgården.

hehe. Du vill verkligen inte se någon bild på min altan. Den är verkligen inte alls "inredd". Den är mitt extra förråd och kattmatningsplats. En avställningsyta utomhus.

Jag sitter ju aldrig där i alla fall. Känns helt meningslöst att ha en altan och gå ut dit för att sitta stilla och stirra rakt ut....
Jag avskyr att äta utomhus så den används inte till sommarfrukost heller. Det enda jag äter där är surströmming :D

Det enda trevliga med den är att jag kan ha altandörren öppen sommartid och dessutom ha en extra dörr rakt ut i trädgården.

Haha man behöver väl inte bara stirra rakt ut :D Läs en bra bok i solen, drick ett glas vin osv ;)

Det är rätta takter det! Min ser ut som en bombad någonting efter att ha rensat ut ett rum inne för att kunna lägga golv. Jag har dock planer på att förvandla en del av altanen till växthus för att kunna ställa ut plantor tidigare på våren så det inte behöver stå krukor överallt inomhus från mars.

Håller fortfarande på och ändrar, har lite andra planer för balkongen nu när den blivit inglasad. Men såhär ser det ut just nu. :)

20150504_222246.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har berikat mitt liv med två underbara Birmapojkar och vill naturligtvis att de ska ha det så bra som möjligt. Vill väldigt gärna...
Svar
18
· Visningar
1 135
Senast: Noxos
·
Trädgård & Växter Håller på att anlägger någon slags golv där jag vill ha min uteplats, det kommer bli "jag tager vad jag haver och hittar"- varianten...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vilka är era bästa knep för att bli av med getingar på balkongen? Min nya balkong är invaderad men jag kan inte se något bo. Fick tips...
2
Svar
30
· Visningar
1 531
Senast: sjoberga
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård