Equipes sadlar nummer

LLS

Trådstartare
Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt.

Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från 2020 och en Ek go från 2018 med märkning +1 +1.

Vad skiljer dom i storlek? Vilken är bredast? Skillnad på bossorna?

Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt.

Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från 2020 och en Ek go från 2018 med märkning +1 +1.

Vad skiljer dom i storlek? Vilken är bredast? Skillnad på bossorna?
Den första siffran/bokstaven handlar om panelerna, nästa är bomvidd. Den andra sadeln du anger har alltså bredare bomvidd.
Panelerna (bossorna) är tjockare/högre än standard på båda.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: animalasia
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 331
Utrustning Hej Kan någon förklara storlekarna på equipe-sadlarna för mig? Ibland heter de +1 +2. Vet att +1 då är fram på sadeln och +2 har något...
Svar
1
· Visningar
2 967
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka