Equipe hoppsadlar...

Sv: Equipe hoppsadlar...

ok... Någon som vet om nylonbommen är sämre hållbarhetsmässigt och om det är sämre för hästen än en träbom?

För att komma helt ifrån Equipe o Jensen... Prova en Morris & Nolan . Bra sadlar, bra läder , bra kvalitet o ligger i prisklassen 15-17 typ.

Jag har en Equipe Dressage Rose som jag är URNÖJD med, visserligen så kostade den 25.000och vart rätt mkt strul hit och dit, men ändå värt det! ;)
Och det var en som kom ut till mig med en massa olika sadlar så jag fick provrida i dom.
Så säger bara köpköpköpköp ni blir inte besvikna!
Sara

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar