Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men i grund och botten är det massage som de använder? Phu det är så många benämningar på alla som sysslar med hästvård och rehablitering så jag blir alldeles snurrig.
Om man har en häst som är sned i bäckenet, vart ska man vända sig då?
Gör massage nytta eller är det kiropraktik som gäller?
Ja nu vet jag att metoden anses som djupgående, men många av de verksamma massörer jag känner har djupgående massage utan att ha en speciell benämning för det. De kallar sig rätt och slätt massör på häst, eller bara massör.
Jag har haft ute olika massörer och jag måste säga att jag tycker det är STOR skillnad på den "vanliga" massören och equipaten. Jag fick nyligen en prova på behandling gratis och redan efter den gången var det världens skillnad på min häst..och det var en elev som bara gått första året. Hur bra blir de inte när de är färdiga sen då!! Det beror givetvis mycket på människan bakom terapeuten också inte bara vilken utbildning de har gått.
Min D-ponny har varit på besök hos en equiopat för två veckor sen. STOR skillnad! De gjorde böjprover osv. På min ponny så gjorde dem akupunktur... Fick Väldigt proffsig hjälp
Hästmänniskan
Någon som pluggat till/jobbar som equiopat? Hur ser arbetsutsikterna ut? Löner? Kan det vara en värd investering om man vill jobba med...
Hästnyheter Jag menade inte att det är fel att arbetsgivaren ger de möjligheterna, men inte heller att det är en skyldighet. Om en arbetsgivare bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.