@supersonic Kan inte se dina bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@supersonic Kan inte se dina bilder?
Försökte träna på slutor igår, det gick sådär Jag var lite svag och orkade inte hålla honom ordentligt ställd i kroppen så vissa linjer blev bra men de flesta tappade vi takten och böjningen i. Däremot avslutade vi på topp med långa tyglar i galopp på volten och vi behöll både takt och form
Ridpasset blev inte så långt, hästen blir trött fort i bakkärran av såna övningar. Vi har ju bara varit igång i knappt tre månader och jag svänger visst väldigt ofta till höger Höger är sämsta varvet för oss båda...
Intressant att du har 75% sväng åt höger och bara 24% åt vänster, är det medveten eller omedveten ridning från din sida? Nr jag kollar mina svängar så har jag som mest 10% mer åt det ena eller andra varvet vid ridning på banan.
Intressant att du har 75% sväng åt höger och bara 24% åt vänster, är det medveten eller omedveten ridning från din sida? Nr jag kollar mina svängar så har jag som mest 10% mer åt det ena eller andra varvet vid ridning på banan.
Det är en suverän app! Väldigt bra att se svängar i samtliga gångarter, tempo och gångarter.Alltså jag blir bara mer och mer förbannad över att jag inte kan ladda ner denna app... just det där med svängarna är ju jätteintressant faktiskt.. allt är ditt fel @Hedwig
Det är en suverän app! Väldigt bra att se svängar i samtliga gångarter, tempo och gångarter.
Du får köpa en ny telefon helt enkelt!
Men då!? Varför gick det inte att ladda ner appen för dig? (Har nog missat den detaljen)Nej jag har precis köpt en ny ju
Japp..d var med flit.
Men då!? Varför gick det inte att ladda ner appen för dig? (Har nog missat den detaljen)
Rapportera felet. Vad har du för telefon? Min visar alltid rätt gångart, men jag har en ny mobilmodell.Idag filmade jag hela galoppsträckan samtidigt som jag hade appen igång. Den sa skritt..