Ensamstående föräldrar - Tid för häst?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare NineInchNails
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 103
N

NineInchNails

Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?

Sv: Ensamstående föräldrar - Tid för häst?

Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?

Barnet följer med :D

När min dotter var liten låg hon i barnvagnen o sov, sen hade jag henne i en sådan där ryggsäck och när hon blev ännu större hade hon en lekhörna i de fall hon inte "hjälpte till" :)

Prioritera måste man också göra naturligtvis, annars räcker inte tiden till. Man behöver inte vara en "superförälder" ;) Det är som med allt annat i livet, man kan inte hinna allt.

Jag är av den åsikten att ungar inte behöver aktiveras jämt o ständigt, att ha lite tråkigt ibland stimulerar fantasin.

Barn är inget hinder, det är en planeringsfråga :devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Lite inspirerad av samma fråga under hundforumet. Så ,hur köper man egentligen en häst? Var letar ni? Vad är viktigt? 2
Svar
35
· Visningar
2 059
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 776
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 054
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka