nej. jag vill umgås med någon men dom svara inte i chatt i Facebook. jag blev ledsen och ensam.

Vad tråkigt att du känner dig ensam, det är aldrig kul. Har du deras telefonnummer kanske det vore en idé att ringa och fråga? :)

Att känna sig ensam är aldrig roligt. Har du några intressen du kan utöva som involverar människor?

Hur gammal är du? Att bara sitta hemma brukar sällan göra saken bättre, utan ut och hitta på något :) hittar man på något i miljöer där det vistas mycket människor så kan det kanske kännas bättre? :)

Har du några husdjur?
Det finns nämligen grupper på facebook för t.ex katt/hundägare och andra djur. Där kan du ju isåfall prata med likasinnade och skaffa vänner som har samma intresse som du :) Hundgrupper brukar dessutom anordna träffar där man går på promenader tillsammans.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gör ni som lever ensamma utan barn eller partner? Känner ni er någonsin ensamma? Vad gör ni då när ni sitter där hemma i lägenheten/...
2
Svar
38
· Visningar
2 286
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hemmet Hej Har ni tips på en bra och prisvärd elgrill till balkong? Jag fick klartecken av min hyresvärd att få ha en på balkongen.😊 Det är...
Svar
12
· Visningar
556
Senast: Twihard
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat