Enköping quarter show

Sv: Enköping quarter show

får se om jag kanske åker dit o kikar, men hittar inte o smarta jag har inte lyckats hitta vägbeskrivning *hint hint*
ska du dit?

Jag ska dit med mina 2 hingstar Very Talented (Göran) och Very Superior (Gulliver)

får se om jag kanske åker dit o kikar, men hittar inte o smarta jag har inte lyckats hitta vägbeskrivning *hint hint*
ska du dit?

Jag smiter runt i kulisserna med min lilla valp :D

Anläggningen ligger på höger sida om du kör på E18 från stockholm, du ser det från vägen

Vi har ingen pålla hemma då:cry:
nåra dagar innan så körs hon neråt landet för reiningutbildning till chefen:p
annars hade vi kommit !!

Varför samtidigt som Paintshow i Uppsala???:confused:

Undrar om man kan åka emellan???:angel:

vi hade planerat att åka men har ju just fått föl så de blir inte i år. Var förra året...

En lycko spark till dig !!!! Vi träffades ju förra året där :angel:

nu fick jag kika på proppen o det var ju inte svårt alls, får se om jag kommer, tydligen kasnke chefen ska dit med två tvååringar, men vi får väl se, det e ju inte så långt...

Var du på WRUs tävlingar i johannesberg med din valp??

Jag kanske kommer och övar mig på att fotografera med nya kameran ;)
Någon här kanske vill vara med på bild? :bump:

20644879.jpg

Varför denna kommentar? Undrar bara, för jag är själv osäker på om jag ska åka dit eller inte. Vi har aldrig rest särskilt långt med våra hästar eftersom vi är bortskämda med att bo nära Grevagården, men Enköping är den show som är närmast av dom långt bort så att säga, så jag tänkte att den kunde vara bra att börja med. Det som bekymmrar mig är att det inte finns några boxar att hyra, och eftersom vi måste stanna övernatt så kan det bli lite svårt. Jag har visserligen en bekant som bor 2 tim. därifrån så vi får nog mellanlanda hos henne. Men det känns lite krångligt. Är det någon särskild anledning till att du inte vill åka dit igen, vill ju inte resa och ha en dålig upplevelse första gången, då är ju risken att vi aldrig åker igen... Tanken är ju att vi ska åka mer, inte minde :D.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under veckan sadlar Elmia i Jönköping om till ”hästlov” inför veckans fest för hästälskare – Jönköping Horse Show. I år får...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Trygga ledare, vår satsning på en trygg stallmiljö smittar av sig under Washington International Horse Show genom anti-mobbning...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30