Enköping quarter show

Sv: Enköping quarter show

Paintshowen är på Jälla, en jättefin anläggning mycket nära stan så man hoppas på mycket publik. Sist den användes av paintfolket var då man hade den allra första paintens dag och då köade publiken utanför, jätteskoj.

För de som kommer kvällen innan är grillarna igång på kvällen så det går utmärkt att åka från Enköping till Jälla (ca 5 mil) på lördagskvällen och kampera på Jälla. Mat tar man med sig själv. Under söndagens tävlingar finns sen servering.

Jag ska dit och hoppas få träffa flera av er. Det är både paint och allbreeds klasser.

Hej,jag har en fundering att åka o va med på Jälla i all breed klasserna,det skulle va den första tävlingen utanför wras-är det någon som vet på vilken nivå all breed klsserna ligger på,c,-b eller högre?

Hoppas att hon blir bra snart :bump:

Lite OT, funderar på om vi inte har setts på en clinic nere i Hällekis eller är jag helt ute och cyklar...:D

Hm, nu blev jag nyfiken!!! Jo, nog har jag varit i Hällekis, men det måste ju ha varit typ 2004!:eek: Hur kan du komma ihåg mig och vem är du??

Hej,jag har en fundering att åka o va med på Jälla i all breed klasserna,det skulle va den första tävlingen utanför wras-är det någon som vet på vilken nivå all breed klsserna ligger på,c,-b eller högre?

ÅÅÅHHH:love:, jamen klart du måste åka, jag ska ju dit och titta!!!!!

:bump::bump::bump:

Det grejar ni enkelt!!!!!

Paintshowen är på Jälla, en jättefin anläggning mycket nära stan så man hoppas på mycket publik. Sist den användes av paintfolket var då man hade den allra första paintens dag och då köade publiken utanför, jätteskoj.

För de som kommer kvällen innan är grillarna igång på kvällen så det går utmärkt att åka från Enköping till Jälla (ca 5 mil) på lördagskvällen och kampera på Jälla. Mat tar man med sig själv. Under söndagens tävlingar finns sen servering.

Jag ska dit och hoppas få träffa flera av er. Det är både paint och allbreeds klasser.

Apropå kamperande, är det även ok för publik att komma och kampera???? Vore skoj att åka dit och övernatta så att man kan följa tävlingarna direkt från start utan att gå upp i ottan....:D

Hm, nu blev jag nyfiken!!! Jo, nog har jag varit i Hällekis, men det måste ju ha varit typ 2004!:eek: Hur kan du komma ihåg mig och vem är du??

Det stämmer:bump: var på den tiden som jag fortfarande tränade :cool:

Vi bodde båda två i huset på anläggningen, har ett fux sto :D

Klart du ska vara med! Det går inte att säga exakt någon nivå på det sättet, den brukar vara ganska varierad så alla kan vara med!
Vore skoj om du kommer! PM:a mig gärna så kan vi få kontakt på plats sen! :)

Kom och kampera du! Bara roligt. PM:a mig gärna så kan vi höras och ses på tävlingen! :banana:

Ja, om jag åker dit så är jag nog garanterat själv med min jätte paint!!:banana:
Skulle bara vara kul att vara med på en tävling förutom wras, sen att vi inte platsar i gänget hör inte dit,,:rofl:

Alla platsar! Och i allbreedsklasserna finns alla möjliga raser, i alla de storlekar! Och din häst ser ju jätteläcker ut!

Tävlingen på Jälla är en endagarsshow, en mindre och mera familjär tävling som alla törs vara med på. Och paintfolket där är så trevliga och kommer att hälsa er välkomna med öppna armar!

Domaren är också mycket omtyckt och trevlig och brukar komma med bra tips och råd till de tävlande, så man har chansen att få bra hjälp och lära sig mycket.

Nu är det bestämmt,klart vi drar i väg till Jälla på tävling!!:banana:
Det sak bli roligt att va med på en större tävling o kanske träffa några fler av er andra??:bump:

Nu är det bestämmt,klart vi drar i väg till Jälla på tävling!!:banana:
Det sak bli roligt att va med på en större tävling o kanske träffa några fler av er andra??:bump:

YES!!! Va kul!!!!
Då bara måste ju jag åka ner och heja på er!!!:banana:

YES!!! Va kul!!!!
Då bara måste ju jag åka ner och heja på er!!!:banana:

Ha ha, inte illa o ha med sig en fan club!! :banana:
Jag är lite besviken att jag inte kommer ner till chappen o kan heja fram er,,, men du fixar de galant-ta fram lite mas krut bara!!!:bump:

Ja, om jag åker dit så är jag nog garanterat själv med min jätte paint!!:banana:
Skulle bara vara kul att vara med på en tävling förutom wras, sen att vi inte platsar i gänget hör inte dit,,:rofl:

efter att ha varit på April open (grevagården) och sett nivån där, (nu räknar jag iof bort cuttingen, dummystopping etc) så var det inte så himla stor skillnad jämfört med vanliga WRAS tävlingar. (eller så är jag lite bortskämd med bra WRAS-ekipage :confused: )
vissa ramla av, andra stegrade ut sig, hästar skyggade osv.:D
fast jag har aldrig sett någon ramla av på en WRAS tävling :angel:

kl

Ev. kommer jag och ställer halter + rider hunter för träningens skull och för att börja rida igång honom efter vila. Men vi får se.

efter att ha varit på April open (grevagården) och sett nivån där, (nu räknar jag iof bort cuttingen, dummystopping etc) så var det inte så himla stor skillnad jämfört med vanliga WRAS tävlingar. (eller så är jag lite bortskämd med bra WRAS-ekipage :confused: )
vissa ramla av, andra stegrade ut sig, hästar skyggade osv.:D
fast jag har aldrig sett någon ramla av på en WRAS tävling :angel:

De låter skönt att höra att de kan bli lite händelser på den nivån oxå,då kan vi bidra med att bralla runt de fem första min,,;)

Äsch då, jag ska se till att du rider fram ordentligt!:banana:

Hehe, ja.. Jag kom på när jag va ute och gick med skrället att fan.. De vore nog en ganska bra uppstart endå.. Få komma bort över dan och sträcka ut den sommarfeta kroppen i lite hunter. Allies alltså.

Hehe, ja.. Jag kom på när jag va ute och gick med skrället att fan.. De vore nog en ganska bra uppstart endå.. Få komma bort över dan och sträcka ut den sommarfeta kroppen i lite hunter. Allies alltså.

Självklart :cool:

Varför har han vilat mitt i tävlingssäsongen? :eek::angel::D

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under veckan sadlar Elmia i Jönköping om till ”hästlov” inför veckans fest för hästälskare – Jönköping Horse Show. I år får...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Trygga ledare, vår satsning på en trygg stallmiljö smittar av sig under Washington International Horse Show genom anti-mobbning...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka